نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2659
-
الف
+

وضعیت «حسام نواب صفوی» رو به وخامت است

«حسام نواب صفوی» بازیگر سریال «کلاه پهلوی» به دلیل ابتلا به بیماری کرونا در شفاخانه بستری شد.

به گزارش آی فیلم 2، «حسام نواب صفوی» بازیگر مشهور ایرانی به علت ابتلا به بیماری کرونا، در بخش مراقبت های ویژه شفاخانه در حال تداوی است.

به گفته داکتر معالج نواب صفوی، ریه‌های وی درگیر ویروس کرونا شده و تداوی وی با دوا آغاز شده و داکترها امیدوارند پاسخ سی تی اسکن ریه نشان از بهبود وضعیت بدهد.

همچنین ویدیویی از حسام نواب صفوی در شفاخانه منتشره شده که در این ویدیو داکترها از آخرین وضعیت صحی وی گفته اند.

حسام نواب صفوی در این ویدیو این بیماری را بسیار سخت عنوان کرده که در ویدیو بالا مشاهده می کنید.

«سید حسام نواب صفوی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد 22 سنبله(شهریور) 1353 در تهران است.

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما و همچنین رشته حقوق از دانشگاه تهران و آموزش دیده موسیقی و بازیگری در امریکا می باشد.

نواب صفوی همچنان دوره های بازیگری را در کورس های آموزشی مرحوم «حمید سمندریان» گذراند و از همان جا وقتی 22 ساله بود به سریال «بازگشت به خانه» محصول سال 1375خورشیدی معرفی شد.

«سید حسام نواب صفوی» در سال 1382 در سریال تاریخی «روشن تر از خاموشی» ساخته «حسن فتحی» در نقش «امام قلی خان» فرزند «الله وردی خان» سپه سالار ایران در عهد صفوی ایفای نقش کرد و به خوبی در بین مخاطبان تلویزیون مطرح شد.

وی در سینما اولین بار در فلم «اعتراض» به کارگردانی «مسعود کیمیایی» بازی کرد اما بیشتر شهرت او از سال 87 وقتی 34 ساله بود با سریال «کیف انگلیسی» آغاز شد.

«نان، عشق، موتور 1000» ساخته «ابوالحسن داوودی» دومین تجربه سینمایی او بود. پس از آن هم با کارگردانان مطرحی همچون «حسن فتحی»، «محمدرضا ورزی»، «شهرام شاه‌حسینی»، «مسعود ده‌نمکی»، «بهرام بیضایی»، «سامان مقدم» و ... همکاری کرد.

«سید حسام نواب صفوی» در «اخراجی‌ها2» با بازی تحسین‌برانگیزش در نقش «رسول» تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کرکترهای این اثر سینمایی شد.

وی با همه جدیتش سابقه حضور در فلم های کمیدی زیادی از جمله «اخراجی‌ها2و3»، «نهنگ عنبر 2»، «مهمان»، «عروس فراری»، «عروس خوش‌قدم» و ... را دارد. 

«سید حسام نواب صفوی» پس از مدتی دوری از تلویزیون در سال 1385 خورشیدی نقش آفرینی خود را به عنوان کرکتر «آقای دژاکام» در سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» آغاز کرد.

«سال های مشروطه»، «تبریز در مه»،و «قطعه شو» از دیگر سریال های تلویزیونی است که نواب صفوی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است که فلم های «ابراهیم خلیل الله» ،«اخراجی های 2» و «سوغات فرنگ»  با هنر نمایی «حسام نواب صفوی » از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیشتر بخوانید:

بازیگر سریال «معمای شاه» در شفاخانه بستری شد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر